რეკომენდაციები:
ჩემი ბრძოლა (ადოლფ ჰიტლერი) ჩემი ბრძოლა (ადოლფ ჰიტლერი) ლიტერატურა Mercedes ML vs BMW X5 Mercedes ML vs BMW X5 ვიდეო ძაღლის ქართული სახელები ძაღლის ქართული სახელები სტატიები GTA San Andreas Codes GTA San Andreas Codes თამაშები უცნაურობა და კონიაკი უცნაურობა და კონიაკი პოეზია Jim Carrey/ბიოგრაფია Jim Carrey/ბიოგრაფია სტატიები Opera AC 3.7.3 SFX Unofficial 1844 Turbo Opera AC 3.7.3 SFX Unofficial 1844 Turbo პროგრამები მოხარშეთ ბანანი და დარიჩინი ერთად და მიიღეთ ძილის წინ – აი, რატომ… მოხარშეთ ბანანი და დარიჩინი ერთად და მიიღეთ ძილის წინ – აი, რატომ… სტატიები თავისუფალი თავისუფალი ლიტერატურა Orbit Downloader 2.6.4 Orbit Downloader 2.6.4 პროგრამები მერაბ კოსტავა – თავისუფლება მერაბ კოსტავა – თავისუფლება ლიტერატურა ყვავილები ელჯერნონისთვის ყვავილები ელჯერნონისთვის ელექტრონული წიგნები Tom and Jerry - fist of Fury Tom and Jerry - fist of Fury თამაშები WinRAR 6.00 Final (2020/RUS/ENG) WinRAR 6.00 Final (2020/RUS/ENG) პროგრამები აბების მიღების ნაცვლად, გადადგით 5 მარტივი ნაბიჯი და სისხლის მაღალი წნევა აღარ შეგაწუხებთ აბების მიღების ნაცვლად, გადადგით 5 მარტივი ნაბიჯი და სისხლის მაღალი წნევა აღარ შეგაწუხებთ სტატიები როგორ მოვამზადოთ მოჰიტო როგორ მოვამზადოთ მოჰიტო სტატიები
სარეცხი საპნის დაუჯერებელი ეფექტი ჩვენს ჯანმრთელობაზე სარეცხი საპნის დაუჯერებელი ეფექტი ჩვენს ჯანმრთელობაზე სტატიები შეთავსება ასტროლოგიური ნიშნების მიხედვით შეთავსება ასტროლოგიური ნიშნების მიხედვით სტატიები 5 რამ, რასაც ბედნიერი ადამიანები დილით საწოლიდან ადგომამდე აკეთებენ 5 რამ, რასაც ბედნიერი ადამიანები დილით საწოლიდან ადგომამდე აკეთებენ სტატიები ძილი და სიზმარი ძილი და სიზმარი სტატიები ზოდიაქოს ნიშნების შეთავსება – კირჩხიბი ზოდიაქოს ნიშნების შეთავსება – კირჩხიბი სტატიები როგორ ავხსნათ ნანახი სიზმარი? როგორ ავხსნათ ნანახი სიზმარი? სტატიები რა უნდა იცოდეთ, თუ კორონავირუსი გაქვთ და სახლში მკურნალობთ რა უნდა იცოდეთ, თუ კორონავირუსი გაქვთ და სახლში მკურნალობთ სტატიები მიძინება - მარიამობა მიძინება - მარიამობა სტატიები მეცნიერებმა დაადგინეს, თუ რა გავლენას ახდენს ფიქრები ჩვენს ჯანმრთელობაზე — ეს უნდა იცოდეთ! მეცნიერებმა დაადგინეს, თუ რა გავლენას ახდენს ფიქრები ჩვენს ჯანმრთელობაზე — ეს უნდა იცოდეთ! სტატიები ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა (თეთრი ჯუჯა და ნეიტრონული ვარსკვლავი) ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა (თეთრი ჯუჯა და ნეიტრონული ვარსკვლავი) სტატიები ერთი ჭიქა ეს სასმელი დაგეხმარებათ ღვიძლის განტვირთვაში და მის ბოლომდე გაწმენდაში ერთი ჭიქა ეს სასმელი დაგეხმარებათ ღვიძლის განტვირთვაში და მის ბოლომდე გაწმენდაში სტატიები როგორ მოვამზადოთ საცივი როგორ მოვამზადოთ საცივი სტატიები დილით-1,5 კგ-ით ნაკლები იქნებით, თუ საღამოს ამ ნაყენს დალევთ! თვეში კი დაამარცხებთ 30 კგ-ს! დილით-1,5 კგ-ით ნაკლები იქნებით, თუ საღამოს ამ ნაყენს დალევთ! თვეში კი დაამარცხებთ 30 კგ-ს! სტატიები საქართველო XIX საუკუნის პირველ ნახევარში საქართველო XIX საუკუნის პირველ ნახევარში სტატიები როგორ ვიკვებოთ სწორად გასტრიტის დროს როგორ ვიკვებოთ სწორად გასტრიტის დროს სტატიები Site HACK Site HACK სტატიები
როგორ შევამციროთ ქოლესტერინის დონე სისხლში (დიეტის საშუალებით)

როგორ შევამციროთ ქოლესტერინის დონე სისხლში (დიეტის საშუალებით)

/ ნანახია:  66 / კომენტარები: 0
შეატყობინე მოდერატორს

  1. მიირთვით ნაკლები წითელი ხორცი
    წითელი ხორცი შეიცავს დიდი რაოდენობით ცხიმებს, რაც შესაბამისად ზრდის სისხლში "ცუდი" ქოლესტერინის შემცველობას. წითელი ხორცის ჩანაცვლება შეგიძლიათ ქათმის ან ინდაურის (კანის გარეშე) ხორცით, ან თევზით.
  2. საუზმეზე მიირ თვით შვრიის ფაფა
    შვრიის ბურღული და ქატო ამცირებს სისხლშჲ ქოლესტერინის შემცველობას. რეკომენდირებულია 5-10 გრ ხსნადი უჯრედისი მიღება ყოველდღიურად. ხსნადი ბოჭკოების სხვა კვებითი წყაროებია: ვაშლი, მსხალი, ბანანი, ლობიო და ქერი.
  3. დაუმატეთ თქვენს კვებით რაციონს თხილი
    ნიგოზი, ნუში, პეკანი, კედარის თხილი, არაქისი და ფსტა ამცირებენ სისხლში ქოლესტერინის შემცველობას. თხილი შეიცავს დიდი რაოდენობით ცილას. ცილა შედგება ომეგა-3 ცხიმოვან მჟავებს, რომლებიც მდიდარია полиненасыщенными ცხიმებით (კარგი ცხიმი) და Е ვიტამინით, რომელიც ეხმარება არტერიაში ბალთების შევიწროებაში. FDA (Food and Drug Administration) გირჩევთ ყოველდღე საკვებს მიაყოლოთ ცოტაოდენი თხილი, არაჯანსაღი პროდუქციის ნაცვლად.
  4. შეარჩიეთ რძის უცხიმო პროდუქტები
  5. კვების რაციონს დაუმატეთ ჩრდილოატლანტიკური თევზი
    თევზი მდიდარია ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავებით, რომლებიც დაგეხმარებათ სისხლში ქოლესტერინის დონის შემცირებაში. სცადეთ დაუმატოთ თქვენს რაციონს კვირის განმავლობაში ორი პორცია ისეთი თევზი, როგორციაა: სკუმბრია, ორაგული, თინუსი, ქორჭილა, ქაშაკი და სარდინი. თევზის მომზადების ყველაზე სასარგებლო მეთოდებია - გამოცხობა და გრილზე შეწვა.
  6. მიირთვით ბევრი ხილი და ბოსტნეული
    ხილი და ბოსტნეული მდიდარია რთული ნახშირწყლებითა და ბოჭკოებით, რომლებიც ჰარვარდისსამედიცინო სკოლის გამოკვლევების მიხედვით, სასარგებლოა ქოლესტერინის დონის დადაბლებისთვის.
  7. დაუმატეთ ყოველდღიურ კვების რაციონს ზეითუნის ზეთი
    ზეითუნის ზეთი მდიდარია ანტიოქსიდანტებით და ხელს უწყობს სისხლში ქოლესტერინის დონის შემცირებას. FDA გირჩევთ მიიღოთ ორი სუფრის კოვზი დღეში. ზეითუნის ზეთი ემატება სალათს სანელებლის სახით ან ემატება ხორცის ან ბოსტნეულის მოხარშვის დროს.
  8. შეზღუდეთ კვერცხის მირთმევა
    ერთი კვერცხის გულის შეიცავს 213 მგ ქოლესტერინს, რაც უტოლდება მის დღიურ ნორმას. ჰარვარდის სამედიცინო სკოლა გთავაზობთ, რომ კვერცხი მიირთვათ არაუმეტეს 4-ჯერ კვირაში. ასევე რეკომენდირებულია კვერცხის ჭამის დროს მიიღოთ მხოლოდ ცი
კომენტარები 0
კომენტარები ჯერ არაა. დააკომენტარე პირველმა!
დაამატე კომენტარი
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив