რეკომენდაციები:
ცოცხალია თუ არა თუფაქი ცოცხალია თუ არა თუფაქი სტატიები 10 რჩევა – როგორ გავიუმჯობესოთ ცხოვრება 10 რჩევა – როგორ გავიუმჯობესოთ ცხოვრება სტატიები როგორ მოვირჩინოთ კუნთების დაჭიმვა (ხალხური მეთოდი) როგორ მოვირჩინოთ კუნთების დაჭიმვა (ხალხური მეთოდი) სტატიები როგორ მოვუაროთ თმას როგორ მოვუაროთ თმას სტატიები წელის ტკივილმა ლოგინს სამუდამოდ მიმაჯაჭვა სანამ ოთახის ეს მცენარე არ დამეხმარა წელის ტკივილმა ლოგინს სამუდამოდ მიმაჯაჭვა სანამ ოთახის ეს მცენარე არ დამეხმარა სტატიები ზოდიაქოს ნიშნები თვეების მიხედვით ზოდიაქოს ნიშნები თვეების მიხედვით სტატიები როგორ წარმოიშვა ჯინსები როგორ წარმოიშვა ჯინსები სტატიები ოშოს ციტატები, რომლებიც ცხოვრების სიყვარულით არის აღსავსე ოშოს ციტატები, რომლებიც ცხოვრების სიყვარულით არის აღსავსე სტატიები რეზერფორდის ცდა რეზერფორდის ცდა სტატიები ომლეტი ტომარაში, იტალიური რეცეპტის მიხედვით ომლეტი ტომარაში, იტალიური რეცეპტის მიხედვით სტატიები როგორ მოვამზადოთ შემწვარი ყაბაყი 10 წუთში როგორ მოვამზადოთ შემწვარი ყაბაყი 10 წუთში სტატიები John Coltrane ბიოგრაფია John Coltrane ბიოგრაფია სტატიები ზოდიაქოს ნიშნები წლების მიხედვით ზოდიაქოს ნიშნები წლების მიხედვით სტატიები ზოგადად მითოლოგია ზოგადად მითოლოგია სტატიები როგორ გავაკეთოთ ელ-ფოსტა (Gmail-ზე) როგორ გავაკეთოთ ელ-ფოსტა (Gmail-ზე) სტატიები ქართული პარადოქსი ქართული პარადოქსი სტატიები
გააკეთეთ ეს 4 წუთიანი ვარჯიში ყოველდღე და ერთ თვეში მთელი სხეული შეგეცვლებათ

გააკეთეთ ეს 4 წუთიანი ვარჯიში ყოველდღე და ერთ თვეში მთელი სხეული შეგეცვლებათ

/ ნანახია:  104 / კომენტარები: 0
შეატყობინე მოდერატორს

ჩვენ ვიცით, რომ ამ პერიოდში დარბაზში ვარჯიში შეუძლებელია, სახლში სავარჯიშოდ კი ბევრ ადამიანს პირობები არ აქვს. ამიტომ ჩვენ დღეს შემოგთავაზებთ გასახდომ და კუნთების გამაძლიერებელ ვარჯიშებს, რომლებსაც არც დიდი სივრცე სჭირდება შესასრულებლად და შეგიძლიათ სულ რაღაც 4 წუთი დაუთმოთ.
პლანკების სწორად შესრულების ტექნიკა
გააკეთეთ ეს 4 წუთიანი ვარჯიში ყოველდღე და ერთ თვეში მთელი სხეული შეგეცვლებათ


ვარჯიშის ეფექტის მისაღებად, დარწმუნდით, რომ მას სწორად ასრულებთ.


  • სხეული სწორად უნდა იყოს თავიდან ფეხებამდე. ყურადღება მიაქციეთ დუნდულებს: ისინი არ უნდა იყოს არც ჩაზნექილი და არც ამობურცული.
  • იდაყვები უნდა ქმნიდეს 90 გრადუსიან კუთხეს. წონა გადაიტანეთ მკლავებსა და იდაყვებზე.
  • ფეხების ერთმანეთთან ახლოს დაწყობა მუცლის პრესს უფრო მეტად დაჭიმავს. დადეთ ტერფები კომფორტულად, თუმცა ნუ გექნებათ ერთმანეთისგან შორს.
  • ისუნთქეთ ნელა და რიტმულად. სწორი სუნთქვის ტექნიკა დაგეხმარებათ, რომ უფრო დიდხანს აკეთოთ პლანკები.
ვარჯიშის გეგმა
გააკეთეთ ეს 4 წუთიანი ვარჯიში ყოველდღე და ერთ თვეში მთელი სხეული შეგეცვლებათ
გააკეთეთ ეს 4 წუთიანი ვარჯიში ყოველდღე და ერთ თვეში მთელი სხეული შეგეცვლებათ
გაუზიარეთ სტატია თქვენს მეგობრებსაც!
კომენტარები 0
კომენტარები ჯერ არაა. დააკომენტარე პირველმა!
დაამატე კომენტარი
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив