რეკომენდაციები:
ბრძნული გამონათქვამები და ციტატები ბრძნული გამონათქვამები და ციტატები ლიტერატურა როგორ მოვიპოვოთ ინფორმაცია სუბიექტზე როგორ მოვიპოვოთ ინფორმაცია სუბიექტზე სტატიები სამანიშვილის დედინაცვალი სამანიშვილის დედინაცვალი ელექტრონული წიგნები Grazie Paolo! Grazie Paolo! სპორტი ქრისტესისხლას ყვითელი წვენი თქვენი ჯანმრთელობისთვის. ქრისტესისხლას ყვითელი წვენი თქვენი ჯანმრთელობისთვის. სტატიები ბადრიჯნის კონსერვი ზამთრისათვის – უგემრიელესი სასუსნავი ბადრიჯნის კონსერვი ზამთრისათვის – უგემრიელესი სასუსნავი სტატიები Axali Statusebi / ახალი სტატუსები Axali Statusebi / ახალი სტატუსები სასაცილო Duet Georgia Duet Georgia კლიპები Free Download Manager 2.5 Build 737 Free Download Manager 2.5 Build 737 პროგრამები კუნთების ტკივილი: მიზეზი, პროფილაქტიკა, მკურნალობა კუნთების ტკივილი: მიზეზი, პროფილაქტიკა, მკურნალობა სტატიები ამბრნი, უმბრნი და არაბნი… ამბრნი, უმბრნი და არაბნი… ელექტრონული წიგნები friends friends ვებმასტერისთვის დილით-1,5 კგ-ით ნაკლები იქნებით, თუ საღამოს ამ ნაყენს დალევთ! თვეში კი დაამარცხებთ 30 კგ-ს! დილით-1,5 კგ-ით ნაკლები იქნებით, თუ საღამოს ამ ნაყენს დალევთ! თვეში კი დაამარცხებთ 30 კგ-ს! სტატიები Naruto Flash Games Naruto Flash Games თამაშები Free Download Master Free Download Master პროგრამები სიყვარულო ძალსა შენსა... სიყვარულო ძალსა შენსა... ლიტერატურა
როგორ მოვიქცეთ კუჭის აშლილობისას (ხალხური რჩევები) როგორ მოვიქცეთ კუჭის აშლილობისას (ხალხური რჩევები) სტატიები ზოდიაქოს 3 ყველაზე ტკბილი ნიშანი ზოდიაქოს 3 ყველაზე ტკბილი ნიშანი სტატიები ყველაზე მდიდარი ქართელები ყველაზე მდიდარი ქართელები სტატიები როგორ დავიბრუნოთ საკუთარი თავის რწმენა და პატივისცემა? როგორ დავიბრუნოთ საკუთარი თავის რწმენა და პატივისცემა? სტატიები როგორ შევარჩიოთ ტელესკოპი? როგორ შევარჩიოთ ტელესკოპი? სტატიები როგორ დავწეროთ ავტობიოგრაფია როგორ დავწეროთ ავტობიოგრაფია სტატიები როგორ მოვაწონოთ თავი გოგოს როგორ მოვაწონოთ თავი გოგოს სტატიები ბედნიერი ურთიერთობის კანონები ბედნიერი ურთიერთობის კანონები სტატიები სტივენ ჰოკინგი სამყაროს წარმოშობის შესახებ სტივენ ჰოკინგი სამყაროს წარმოშობის შესახებ სტატიები აფხაზეთის ომის სურათები! აფხაზეთის ომის სურათები! სტატიები საჭმელი სოდისგან დამზადებული შამპუნი, რომელიც თმის სწრაფ ზრდას უწყობს ხელს საჭმელი სოდისგან დამზადებული შამპუნი, რომელიც თმის სწრაფ ზრდას უწყობს ხელს სტატიები ქორწინების წლისთავები ქორწინების წლისთავები სტატიები როგორ მოვიპოვოთ ინფორმაცია სუბიექტზე როგორ მოვიპოვოთ ინფორმაცია სუბიექტზე სტატიები მეცნიერებმა დაადგინეს, თუ რა გავლენას ახდენს ფიქრები ჩვენს ჯანმრთელობაზე — ეს უნდა იცოდეთ! მეცნიერებმა დაადგინეს, თუ რა გავლენას ახდენს ფიქრები ჩვენს ჯანმრთელობაზე — ეს უნდა იცოდეთ! სტატიები როგორ ავიღოთ კრედიტი ბილაინზე, მაგთიზე და ჯეოსელზე როგორ ავიღოთ კრედიტი ბილაინზე, მაგთიზე და ჯეოსელზე სტატიები Love in 87 languages Love in 87 languages სტატიები
მთავარი შეცდომები, რომლებიც ხშირ შემთხვევაში წელს და კისერს გატკივებთ!

მთავარი შეცდომები, რომლებიც ხშირ შემთხვევაში წელს და კისერს გატკივებთ!

/ ნანახია:  77 / კომენტარები: 0
შეატყობინე მოდერატორს


ცხოვრების ნაკლებად აქტიური წესი, ხშირ შემთხვევაში იწვევს ზურგის  ტკივილს. სპორტდარბაზების სიძვირის გამო, შეგიძლიათ ვარჟიშები სახლშიც გააკეთოთ. ამისთვის კი დაჭირდებათ, სულ რაღაც 10 წუთი. წარმოგიდგენთ ვარჯიშების სიას, რომლებიც მტანჯველ ტკივილებს ჩაგიცხრობთ.
ამ ვარჯიშებში ერთიანდება ციგუნი და იოგა, რომელიც აჯანსაღებს სახსრებს.
ვარჯიში ზურგის კუნთებისთვის
ეს ვარჯიშები უმჯობესია შეასრულოთ დილის 8 საათამდე. დაგჭირდებათ 1 წუთი თითოზე და მყარი, მაგარი ზედაპირი.
1.”ბოძი თოკებით
ეს ვარჯიში დაგეხმარებათ მხრების და ზურგის მოდუნებაში. ხელები უნდა გაიქნიოთ განზე, თან ატრიალეთ ტანი. ინტენსივობა გაზარდეთ თანდათან.


2. „ყანჩა“
ამ ვარჯიშის შესრულებისას უმჯობესია ფეხზე გაიხადოთ. ვარჯიში ამტკიცებს იმუნიტეტს და ტკივილის მიზეზს კურნავს.
ერთ ფეხზე დადექით, მეორე აწიეთ დედამიწის პარალელურად. ტერფები დაჭიმეთ. ხელი, რომელიც აწეული ფეხის მხარესაა, წინ გაჭიმეთ, მეორე კი, დაბლა დაუშვით. მოიქეცით ისე, თითქოს 2 ბურთს ეყრდნობით. ასე გაჩერდით რამდენიმე წამი. დახუჭული თვალებით წონასწორობის შესანარჩუნებლად 3-5-ჯერ აიწიეთ ფეხისსწვერებზე.

3.“გორგოლაჭი“
ეს ვარჯიში ყველაზე მნიშვნელოვანია, რომელიც ხსნის ხერხემლის დაჭიმულობას. იატაკზე დაჯექით პეპლისებურად, ზურგით მრგვალ ფორმაში. გადაიხარეთ იატაკისკენ, იკატავეთ ასე. შემდეგ ისევ დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას. გააკეთეთ მინიმუმ 12-ჯერ.


4.“ჩაქუჩი“
ამ დროს მოძრაობაშია ზურგის ზედა ნაწილი. ეს ვარჯიში გააკეთეთ წინა ვარჯიშის შემდეგ. ზურგზე დაწექით, მხრებს ჩაავლეთ ხელები, ზემოთ აიწიეთ და დაამრგვალეთ მხრები. ზურგი დაუკაკუნეთ ზედაპირს. ხელები მხრებზე პერიოდულად ცვალეთ. გაიმეორეთ 12-ჯერ. თითო ხელზე 6-ჯერ.


5.წამოწევა
ეს ვარჯიში ყველაზე მარტივია. ის აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას. ზურგზე დაწოლილი
მდგომარეობით თითები გადააჯვარედინეთ და ზემოთ აიწიეთ. ისუნთქეთ თავისუფლად,
ფეხები გაჭიმეთ. დააყოვნეთ ასე რამდენიმე წამი. ვარჯიში გაიმეორეთ 10-ჯერ. ეს ვარჯიში
შეგიძლიათ შეასრულულოთ მდგომარე პოზიციაშიც, ფეხის წვერებზე.


6.“სანთელი“
ეს არის იოგას ვარჯიში, რომელიც დაგიცავთ ვარიკოზებისგან და გაგიუმჯობესებთ
მეხსიერებას.
ზურგზე დაწექით, დაჭიმეთ ბარძაყები და ფეხები აწიეთ მაღლა. დაჭიმეთ  ტერფები და
დაიჭირეთ ბარძაყები. ასე გაჩერდით რამდენიმე წამი. შემდეგ ფეხები გადაუშვით უკან და
ხელები ზემოთ გაჭიმეთ.

7.“კობრა“ და „სფინქსი“
ეს ვარჯიში აუმჯობესებს ხერხემლის მოქნილობას. მუცელზე დაწოლილი მდგომარეობით
ხელები გაჭიმეთ, აწიეთ ტანის ზედა ნაწილი, ზურგი მოხარეთ და დაეყრდენით წინა მხრებს,
იყურეთ წინ. ტერფები დაჭიმეთ. ესაა „სფინქსი“. ამის შემდეგ ფრთხილად გადაიჭიმეთ უკან
ჭერის დასანახად, ეს, უკვე „კობრაა“.


8.ჩანასახი
ეს ვარჯიში მიაყოლეთ წინა ვარჯიშს. ეფექტურია მუხლების ტკივილისას და აუმჯებესებს
საჭმლის მომნელებელ სისტემას. ხელი მოკიდეთ მუხლებს, დაეშვით ტერფებზე, გაჭიმეთ
მუხლები წინ. ასე გაჩერდით რამდენიმე წამი. გაიმეორეთ 10-12-ჯერ. ბოლოს დაჯექით
გამართულად.

9.ბრუნვა
ეს ვარჯიში ემსახურება ზურგის კუნთების გამაგრებას. მიიღეთ საწყისი მდგომარეობა, თავი
მიაბრუნეთ გვერდით, ტანის საწინააღმდეგოდ. ფეხს დაეყრდენით იდაყვით. ეს გაზრდის
ვარჯიშის ეფექტურობას.


10. გადახრები
ეს ვარჯიში ჭიმავს მყესებს და აძლიერებს წელს. დადექით ფეხზე, ხელები გაშალეთ
გვერდზე, ფეხები კი-მხრების ორმაგ სიგანეზე. არ შეცვალოთ ხელების მდგომარეობა,
გადაიხარეთ მარჯვნივ. გააკეთეთ სუნთქვის 2 ციკლი. შეეხეთ მარცხენა ფეხის კოჭს, შემდეგ
გასწორდით. ეს ვარჯიში გაიმეორეთ საპირისპირო მხარესაც. თითო მხარეს გააკეთეთ 5-6-
ჯერ. ვარჯიშის ბოლოს გადაიწიეთ უკანა მხარეს.


ამ ვარჯიშების შესრულება არ დაგეზაროთ, რადგან ჯანმრთელი ხერხემალი ჯანმრთელი
სხეულია.
თუ ვარჯიშებმა არ გიშველათ და ტკივილებმა ისევ შეგაწუხათ, აუცილებლად მიმართეთ
ექიმს, ეს სტატია კი გაუზიართ მეგობრებს!
კომენტარები 0
კომენტარები ჯერ არაა. დააკომენტარე პირველმა!
დაამატე კომენტარი
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив